Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
^ Góra strony
facebook

Rok 2017 - rokiem obchodów 115 lecia I Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika w Będzinie

Rok szkolny 2016/17

Marketing szkolny czyli, jak złapać fioletową krowę za ogon!

Jesienna szkoła przedsiębiorczości - ciąg dalszy.
Tradycyjna reklama już nie skutkuje, rynek masowy jest zalany towarami. Stworzyliśmy świat, w którym większość produktów znika w tłumie. Dlatego musisz stworzyć coś niezwykłego. Coś, o czym warto mówić. Coś, czego nie sposób przeoczyć. Coś wyjątkowego. Ciekawego. To właśnie... Fioletowa Krowa. Takim twórczym poszukiwaniom poświęcone były nasze zajęcia.
Autorem pojęcia fioletowej krowy jest specjalista w dziedzinie nowoczesnego marketingu - Seth Godin.

 

"Projekt realizowany z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej".